Subject: Anija valla ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni arendamise kava esitamine kooskõlastamiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 16:27:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Terviseameti esindajad

Tellija, Anija Vallavalitsuse loal esitame teile ülevaatamiseks ja 
kooskõlastamiseks valminud Anija valla ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni 
arendamise kava aastateks 2025-2037 eelnõu. Manuses kaaskiri ja Anija valla 
ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni arendamise kava aastateks 2025-2037.

-- 

Lugupidamisega

Sven Otsmaa
OÜ Ruum ja Keskkond
Juhataja

Rõõmu 14-4 10921
Tallinn
Tel.: +372 51 37 699
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>